D Photo tehnička podrška
Tehnička podrška je dio kompanije na koji je stavljen poseban akcenat u smislu konstantnog ulaganja u obrazovanje zaposlenih kao i ulaganja u najsavremenija sredstva, alate, vozila i softver. Ovako organizovana, korisniku je dostupna efikasna i profesionalna prije i postprodajna IT i servisna podrška.
Komunikacija se odvija telefonskim, putem emaila kao i na terenu kod samog korisnika. Razvijeni softverski alat za monitoring uređaja koji D Photo nudi svojim korisnicima omogućava maksimalni komfor u radu bez zastoja.
Stručni kadar je obučen i sertifikovan od strane proizvođača opreme što osim svojim sertifikatima, dokazuje profesionalnom i brzom uslugom i kod najzahtevnijih korisnika.
Tipovi tehničke podrške
- Izlaskom tehničara ili inženjera na teren i oklanjanjem kvara na licu mesta
- Telefonskim putem
- Udaljenim pristupom
Aktivno praćenje uređaja
Svojim postojećim i novim korisnicima nudimo mogućnost aktivnog praćenja uređaja na daljinu koji automatski nadgleda i sakuplja podatke koji podrazumijevaju zastoje u radu, nivo istrošenosti potrošnog materijala i dijelova, servisne pozive, broj urađenih otisaka i ostale bitne parametre.
Uz pomoć daljinske kontrole i praćenja rada uređaja, organizuje se blagovremeno snabdevanje potrošnim materijalom i sve neophodne servisne intervencije, a kao rezultat takvog poslovanja je nesmetan i ispravan rad uređaja bez bespotrebnih zastoja u radu.
Kako kontaktirati D Photo tehničku podršku
D Photo tehnička podrška je dostupna:
- Ponedeljak - Petak od 08:00 do 16:00 časova
- Subotom od 09:00 do 13:00 časova
Podršku možete kontaktirati:
- Pozivom call centra na brojeve telefona 032/781 140, 781 144 ili pozivom na broj telefona 068 889 873 (M:tel mobilna mreža).
Preko online sistema za prijavu kvara
Slanjem e-mail poruke na servis@dphoto.me